Satın aldığım eşyayı kaybettim/çalındı ne yapmalıyım ?
Satın alım işlemi tamamlandıktan sonra sorumluluk tamamen size aittir. Herhangi bir çalınma ya da kaybolma durumunda SoloCraft Yönetimi sorumlu tutulamaz. Ayrıca, satın alım sırasında oyunda bulunmazsanız ürün hesabınıza teslim edilemeyebilir. Lütfen satın alma işlemini gerçekleştirmeden önce hesap bilgilerinizi kontrol edin ve işlem sırasında herhangi bir sorun yaşarsanız, destek ekibimizle iletişime geçmekten çekinmeyin.
SoloCraft tarafından yaşanan olası bir aksaklıkta size kredi veya ürün iadesi sağlayabilmemiz için lütfen satın alım sırasında girdiğiniz bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğundan emin olun. Hatalı veya doğrulanamayan bilgiler girdiğinizde, bu tür bir sorun yaşamanız durumunda gerekli kontrolleri sağlayamayacağımız için kredi veya ürün iadesi işlemlerini gerçekleştiremeyebiliriz
Son Güncelleme: 18.12.2024
Was this helpful?
51 members are registered on our server!




